Zakelijk

CATO CHEFT ‘T is de plek waar ik mijn ondernemende en creatieve talenten laat bloeien, gedreven door de twee grootste passies in mijn leven: Eten & Muziek. Persoonlijk op de blog en zakelijk in freelance MarCom en Food opdrachten.

People love Food. Instinctively, as it’s a basic need, but moreover as it awakens emotions and connects people by enriching moments and experiences. No wonder it’s a powerful tool in Marketing. 

Marketing & Communicatie

Na jaren gewerkt te hebben voor multinationals, werk ik nu freelance met specialisatie in Food&Beverages en Hospitality. Ik werk graag in een adviserende en/of uitvoerende rol bij:

– Brand Strategy & Communications
– Social Media marketing
– PR & Events
– Webredactie en content management
– Trendwatching 

Mijn professionele ervaring en persoonlijke passie voor eten, biedt mij een onderscheidend vermogen. Door mijn werk als marketeer denk ik vanuit het merk zonder te vergeten wat de consument wil zien. Ik heb internationale ervaring in FMCG op het gebied van merkstrategie, merkcampagnes en productinnovaties.

Culinaire opdrachten

Ik ben gek op het creatieve proces van koken. Voor mij voelt het als schilderen met smaken. Gedreven door mijn liefde voor koken, ben ik ook in te huren voor diverse culinaire opdrachten:

– Culinaire producties & food styling
– Receptontwikkeling en culinair (menu)advies

– Blogs, columns en andere culinaire communicatie
– Kookdemo’s, workshops, thuisdiners en catering

In de juiste tone of voice of in mijn eigen levendige stijl.
Mijn portfolio bestaat naast mijn eigen blogs uit productie en redactie in opdracht. Daarnaast was ik kandidaat in MasterChef 2016 en heb professionele kookervaring opgedaan in diverse sterrenrestaurants in Amsterdam. Tevens heb ik gewerkt aan recepten en foodpairing in mijn werk voor Schweppes en Orangina.

Branding & Concepting 

Wilt u uw merk of verhaal op een unieke manier overbrengen? Als marketeer weet ik hoe is het om een merk ‘in de markt te zetten’. Mijn ondernemendheid en creativiteit maken mij sterk in innoveren, verbinden en de vertaling van strategie naar concept.

– Concept & Creatie 
– Merkactivatie & Merkbeleving
– (Food) Events

Eten maakt emotie los en verbindt mensen. Vooral bij merken in food is de beleving van de consument dan ook van groot belang. Het is mijn doel om brands with great taste’ op een originele en betekenisvolle manier te verbinden met consumenten. Mijn culinaire kennis biedt mij een onderscheidend vermogen en ik bekijk de vraag vanuit diverse perspectieven: commercieel, als consument en als kok.

Bekijk mijn portfolio of  cv op LinkedIn voor een indruk van mijn opdrachten en werkzaamheden.

 

Over Dorée den Hollander

Ik ben een creatief strateeg, die graag (merk)verhalen overbrengt en gek is op uitdagingen. Door mijn nieuwsgierige karakter heb ik een tomeloos enthousiasme en natuurlijke drang om te ontdekken. Met mijn innovatieve blik weet ik creatieve invalshoeken te vinden en verrassende connecties te leggen. Ik vind het prettig om met verschillende mensen in contact te staan en van nature neem ik hierin een spilfunctie aan. Daarbij word ik gesterkt door mijn open en positieve houding. Ik ben initiatiefrijk en overtuigend, met een vlotte pen en oog voor detail. Mijn gedrevenheid, oplossingsgerichte aanpak en hands-on mentaliteit maken mij succesvol in mijn werk.

Denken vanuit het merk of product en wat je daarover de wereld in wilt sturen is anders dan denken vanuit wat een consument wil zien. Door die twee samen te brengen creëer ik een waardevolle verbinding tussen commerciële strategie en redactionele content en zet ik het onderwerp in beweging.

Even sparren? Ik zet mijn ideeënkanon graag voor je aan.

Benieuwd hoe we jouw marketing & communicatie een boost kunnen geven? Op zoek naar een culinaire duizendpoot? Stuur een email naar info(at)CatoCheftT(dot)nl.
Van kleine opdracht tot groot project.